Vrácení zboží
Nevyhovuje vám velikost? Nelíbí se barva? Chcete zboží reklamovat? Ve spolupráci se společností Zásilkovna vám nabízíme možnost bezplatného zaslání zboží zpět k nám.
Princip je jednoduchý: při vyplňování elektronického formuláře Retino Vratka/Reklamace zadejte ve výběru dopravy volbu: Doprava vlastní. K zásilce, prosím, přiložte kopii objednávky/faktury nebo alespoň lístek s číslem objednávky a kontaktem na vás.
Zabalený balíček přineste na pobočku Zásilkovny (musí se jednat o podací pobočku, kterých je naprostá většina), sdělte jim heslo: 90269042 a celé jméno, na které byla objednávka vytvořena. Pracovníci Zásilkovny nalepí na balíček štítek a odešlou zásilku k nám. Při podání zásilky obdržíte potvrzení s číslem zásilky, prosím, uschovejte si ho.
Trasovaní balíčku si můžete zkontrolovat zde.
Pokud chcete zboží vyměnit (špatná barva, velikost atd.), postupujte, prosím, jako u vrácení zboží. Vrátíme vám peníze a na požadované zboží si, prosím, udělejte novou objednávku. Zákonná lhůta pro vrácení nevyhovujícího zboží je 14 dní.
V případě, že se rozhodnete poslat vratku jiným dopravcem, zasílejte, prosím, zboží na adresu:
ICEBREAKER
SUPICH s.r.o.
Jungmannova 31/23
110 00 Praha 1 - Nové Město
info@merinoobchod.cz, tel. +420 737 700 377
Reklamační řád naleznete zde, podrobné informace o odstoupení od smlouvy zde.